De Blå Baretter - Viborg og Omegn

 

 

 

Danmarks Internationale Veteranorganisation

Startside
Kontaktpersoner
Fotoserier
Artikelarkiv
Tilbud
Historie
Link
Indmeldelse
Vedtægter m.m.
Lokaler
Mindesten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Program for december og første halvår 2016

Tirsdag den 1. december afholdes juleafslutning med det traditionsrige bankospil og amerikansk lotteri.

Sted: Viborg Hjemmeværnscenter Livøvej 6, 8800 Viborg kl. 19.00.

Vi starter med 3 stk. smørrebrød pr, person hvortil der kan købes øl og vand til de sædvanlige billige priser, sener bliver der serveret kaffe og kage. Prisen for dette er 50 kr. pr. person. Når vi er blevet mætte og har samlet kræfter afholdes det årlige bankospil og amerikansk lotteri med gode gevinster.

Hvis der er nogle der skulle have lyst at sponsorere en gevinst vil vi meget gerne høre om dette ved tilmeldingen. Som er senest den 22. november til Niels Stevn: 86 22 84 32 eller Ingerlise Klaris: 21 49 00 55.
egn.


Fra juleafslutningen i hjemmeværnscenteret sidste år.

Kransenedlæggelse
Tirsdag den 22.dec. kl. 11.00:
Kransenedlæggelse, Mindelunden ved Rindsholm kro.

Program for første halvår 2016
Onsdag den 6. Januar: Nytårsgudstjeneste i Viborg Domkirke kl. 19.00. Hjemmeværnet står for dette arrangement. Her er der mulighed for at komme og ønske godt nytår.

Bowling
Tirsdag den 19 Januar: kl. 19.00: Bowling med spisning i Viborg Bowling Center, Tingvej 2, 8800 Viborg. Det er ikke nødvendigt at bowle for at kunne deltage i arrangementet. Mød op i god tid da vi jo skal have udleveret sko og valgt den helt rigtige kugle. Holdene skal ligeledes sættes inden vi er klar til at indtage banerne. Husk også at købe lidt til at læske ganen med under spillet. Efter 1 times bowling er der spisning og hyggeligt samvær til kl. 22.00.. Der er egen betaling for dette arrangement. Tilmelding til Anders Nielsen 6177 4074 eller Ingerlise Klaris 2149 0055 senest den 10. Januar.

Generalforsamling
Mandag den 22. februar kl.18.00.: Afholdes den årlige generalforsamling på Historiske Rindsholm Kro ved Viborg. Med dagsorden i henhold til lokalforeningens love og vedtægter.
Vi starter med spisning som er: Dragon bøf med pommes frites, grøntsager & flødetomatsauce. Kroen er vært ved kaffen.

Dagsorden:  

-

Velkomst.

-

Tegnoverrækkelser.

1

Valg af dirigent og stemmetæller.

1a

Godkendelse af fuldmagter.

2

Formandens beretning.

3

Kassererens beretning regnskabsår = kalenderår).

4

Indkomne forslag(skal være formanden eller bestyrelsen i hænde- senest 8 dage før mødet).

5

Valg, jfr. §5.
På valg som Formand: Ingerlise Klaris
På valg til bestyrelsen: Anders Møller Nielsen
Erik Klausen
Valg af suppleanter : Jan Egon Kristensen
Niels Anton Nielsen
Valg af revisorer : Jens Ole Berthelsen
Ove Kokholm
Valg af fanebærer : Ejgild Tapdrup Andersen, Eigil Dalgaard Andersen, Jens Ole Berthelsen, Erik Klausen, Leif Jakobsen, Jan Egon Kristensen.

6. Valg af repræsentanter til landsforeningens repræsentantskabsmøde.
7 Eventuelt.

Generalforsamlingen er med ledsagere.
Tilmelding til Anders Nielsen 6177 4074 eller Ingerlise Klaris 2149 0055 senest den 16. februar.

Kammeratskabsaften
Tirsdag den 15. marts: Kammeratskabsaften. (Foredrag KSO).

NATO dag
Mandag den 4. april: NATO dagen, Danske soldaters Mindelund ved Rindsholm kro.

Bowling
Tirsdag den 19. April: Bowling.

Kammeratskabsaften
Tirsdag den 10. maj
: Kammeratskabsaften (Virksomhedsbesøg).

Peace Keepers Day
Søndag den 29. maj: Peace Keepers Day, Holstebro.

Sommerudflugt
Lørdag den 11. juni: Udflugt.

Valdemarsdag
Onsdag den 15. Juni: Valdemarsdag.

På bestyrelsens vegne
Ingerlise

 

Retur til startside

 

De Blå Baretter - Viborg og Omegn - e-mail: viborg@blaabaretteer.dk